
Administratief medewerker
Hou jij op kantoor graag alle dossiers netjes op orde?
Als administratief medewerker ben je een belangrijke schakel in het ondersteunen van de medewerkers en de cliënten van de organisatie. Je taken verschillen van organisatie tot organisatie. Vaak heb jij als als administratief medewerker het eerste contact met mensen. Je bent eigenlijk het 'gezicht van de organisatie'. Je zorgt voor de post, het onthaal en de telefonische contacten. Soms zorg je voor de opmaak van teksten en documenten. Je voert allerlei gegevens in op de computer, zoals informatie van leden en adresbestanden. Je houdt het archief in orde en volgt soms de facturen op.
Wat kan jij goed?
- Je kan duidelijk en helder communiceren
- Collega's helpen
- Vergaderzalen voorbereiden
- Afspraken maken
- Onthalen van bezoekers
- Gegevensdatabanen bijhouden
Waar komt je terecht?
Je werkt meestal in een kantoor of aan de receptie. Het grootste deel van de dag werk je met een computer. Je werkt samen met andere administratieve medewerkers en ondersteunt andere collega's in hun taken. Om gegevens uit te wisselen of op te vragen, heb jij vaak contact met de cliënten. Je werkt over het algemeen op regelmatige uren. Maar als het nodig is voor de organisatie, werk je ook op andere uren.
Wie help jij verder?
Je verzorgt de administratie van de organisatie en helpt cliënten verder. Die cliënten verschillen afhankelijk van de organisatie waarin je terecht komt.
De opleiding
Vertalingen
Ambassadeurs
Is dit niet helemaal wat je zocht?
Vul de vragenlijst in en kom te weten welke beroepen bij jou passen